tirsdag 27. januar 2009

body butter, vichy, kaffe og menn...



Vil rette en stor takk til body shop som har produsert det fantastiske "olive body butter" som har gjort att jeg... ja altså mæ ikke har så veldig tør hud mere, dette kan jo tolkes som en milepel og revlusjon i min livshistorie... så tusen tusen takk bodyshop (dette minner meg om at jeg må dra innom der en dag)


videre så må jeg bare fortelle alle att vichy sin exifolierende(vet ikke helt hvordan det staves) annsikts skrubb er fantastisk... jeg ser ikke ut som ett gammelt bgrovrød mer, heller ett rykende ferskt rundstykke... ok den metaforen var kansje litt over... ettelerannet, men det jeg vil fram til er att jeg har ommentrent babyhud og er veldig glad for det...


det jo en kjennsgjerning att iskaffe er en betydelig del av mitt kosthold... men nå har jeg funnet ut att jeg skal prøve og kutte litt ned på inntaket dette kan bli en stoor utfordring men skal holde dere oppdatert om hvordan dette går, men nå som det er eksamen gjelder alle smutthull og unntak fra regelen.


har da en gang for alle bevist att mannfolk er no meget avhengighetsskapende som absolutt burde få samme type advarsler som røykpakkene har... selvsagt ikke med samme teksten "menn dreper" ville kansje ha vert litt dumt. men man burde jo bli advart på forhand når mannen i ditt liv kommer gående inn å bare er pen og sexy og hyggelig osv...

1 kommentar:

  1. Å Maria, da funke ikke " Du har så tørre hender" sjekketrikset lenger :P..
    Det bildet der, trakk frem minner. Iskaffe dronningen!

    SvarSlett