mandag 26. januar 2009

hvordan ikke bli voldtatt og drept på tur hjem fra byen...

sist lørdag satt jeg på hybelen og kjedet vettet av meg så jeg fant ut att, nå mine damer og herrer, skal æ drikk øl å ha det gøy... i den forbindelse ordna æ håret, sminken og tok på mæ støveletta og gikk nedover mot den lokale rockeplassen. Halvveis ble æ paranoid og tenkte att dette ikke var så lurt, men så kom æ til å tenk på att det e jo ikke så skumelt å gå til en uteplass... problemet er å gå hjem igjenn, men det fikk vær til seinare. æ kom inn og hadde det kjempegøy med sandnes rockeklubb, masse øl og god musikk. men så skulle de jo steng for natta å da kom jo problemet med å gå hjem tilbake, da kom der en mann og lurte på om æ vile bli med til leiligheta hannes og drikk litt vin? "nja..." sa æ.Åså oppdaga han att taxikøen var laaaaang så da så æ mitt snitt til og få mæ følge hjem, æ foreslo da att siden æ bodde i gåavstand ogatt det var varmere hjemme hos meg enn der ute så kunne vi gå til meg å finne noe mat... joda det var han med på. og mens vi gikk så ble det tydelig att han ville ha "igjenn in natura"for og bli med opp til meg. men da vi kom opp dit så spiste han ett eple eller noe, og etter noen sanger på anlegget fant jeg ut att det var kveld så jeg reiste meg for og gå ned og ta en røyk og han fulgte jo med så når jeg var ferdig med røyken sa jeg pent god natt og ønsket han en fortsatt fin kveld og gikk inn og la meg, etter og ha påsett att døren var låst.
..

1 kommentar: