onsdag 4. februar 2009

artiske strøk i sandnes(brrrrrrr)

Her om dagen skulle jeg på jobb, før jeg dro hadde jeg gløttet på vinduet og luftet siden det var tydelig at den hyperaktive panelovnen min hadde ett anfall, og laget tropevarme i løpet av natten. Jeg dro på jobb i tolv tiden og innom til dadda etterpå, med god grunn siden hun hadde oksestek til middag. Etter det var jeg stort sett på besøk og drakk kaffe og litt sånn... den siste bussen går i tolvtiden på kvelden, altså ca tolv timer etter jeg hadde dratt hjemmefra. da jeg kom til mitt respektive stopp og det store gule huset med nr 27 på så jeg att vinduet mitt var åpent og tenkte noe sånnt som " #@?;%&# " jeg kom opp og fikk følelsen av og midlertidig og ufrivillig være transportert til en av polene eller ett ganske stort og konfortabelt kjøleskap med tanke på at der var både seng og dyne, vinduer og en pc der. i allefal så dro jeg vinduet igjenn mens jeg fantaserte om palmer og kokkosdrinker. jeg satt døren åpen til kjøkkenet slik att det skulle bli litt varme i rommet i mellomtiden gikk jeg og gjømte meg på badegulvet som det er varme i, helt til jeg fant ut att sengen sansynligvis ikke var offer for permafrosten lenger og krøp til køys

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar