lørdag 21. februar 2009

shopping



æ fikk lønn og stipend etter og ha vert blakk ei god stund, pga at æ måtte bruk store dela av januarstipendet på en ny pc siden den gamle døde av alkoholforgiftning i jula... i tilleg hadde æ en tur til oslo som ble litt dyrar enn planlagt. men uansett så fikk æ penga så da måtte det handles.




kjolen: ble kjøpt på soda i stavanger og er en grønn sommerkjole med hvite polkadotter og sorte detaljer den har et pent volangskjørt og tubetopp. gleder meg masse til og bruke den i sommer.








vesken: fant jeg og på soda, jeg ble utrolig glad når jeg fant den, for den var lik den som jeg så i oslo når jeg var 17, og ikke hadde råd til, da kostet den 899. men tilfeldig vis var prislappen på veska her i stavanger falt av slik at når jeg spurte damen om en pris så måtte hun bare finne på en så hun kom fra til 399!!! tror jeg gjørde ett scoop der.





vesken er formet som en gitar og reimen som ligger over skuldrene er gitarhalsen den er genial. men en litt dum ting er der, åpningen er litt liten så det en utfordrinfg og skal hente noe ut av den... men det bryr jeg meg ikke om







1 kommentar:

  1. kuleste væska EVER! :D Og kjempenydelig kjole^^ Grattis med de nye tingan^^

    SvarSlett