mandag 9. februar 2009

Burgere og svææære kniver


det som kommer nå vil jeg beskrive som en av de mer bissarre hendelsene i det siste. Jeg var på jobb på søndag, og litt utpå dagen fant jeg ut att jeg var sulten. rett over veien for SDC (jobben min) er der en burgersjappe som heter noe så avansert som "pappaz", dit gikk jeg og kjøpte en cheeseburger etterpå gikk rett tilbake til jobb for og sitte der og spise. Da jeg kom opp og satte meg ved de vinduene som vender ut mot pappaz så jeg en politibil utenfor der. jeg tenkte att nå skal han onkel politi ha sæ lunsj. men så kom der en til, i ett helvetes tempo også så æ nå politia som dreiv å prøvde og få med sæ en mann. han kom sæ unna og blei tatt igjen bare nån meter lengre bort. dette ville i grunn ha vert en ganske oki greie hadde det ikke vert for den sykt svære "jungelkniven" han dreiv å veiva med, æ trur det e det som hete en machete. den var stoooor å heilt sølvfarga å mannen var sint. men politiet greide å ta den fra han, og strips han på hendern å føttern. og når de nesten hadde fått han inn bak i bilen så klarte han mannen og spenne seg løs på bena og det endte med att han ble lagt i bakken på skikkelig swat team vis, stripas sikkelig og ble lempet inn i bilen. kniven var det en annen politi mann som tok vare på. den så nesten ut som den som æ har funne ett bilde av her. bare att den var helt sølvfarget, og like lang som armen til mannen, det gjør det til en ganske stor kniv... men ellers har det ikke skjed nå meir spenandes enn att burgern var god og att æ e trøtt...

1 kommentar:

  1. "men ellers har det ikke skjed nå meir spenandes enn att burgern var god og att æ e trøtt..."

    Hehe.. er det ikke nok spenning i hverdagen?
    Ville vel kategorisert den der som en ganske spennende hendelse, som lett kunne stått for seg selv. HVor ofte ser man politiet i Norge leke swat?

    Bra burgern smakte da ;)
    Bra bloggs her inne by the way

    SvarSlett